راهبرد مشارکت مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط Administrator   
سه شنبه, 21 اسفند 1397 ساعت 11:35

راهبرد مشارکت


این اداره کل در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

6. در پرتال اداره کل سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرکل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرکامل و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید  و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

8. این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

آخرین بروز رسانی در سه شنبه, 21 اسفند 1397 ساعت 11:43